Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Chris Slade: Γιατί εγκατέλειψα τους AC/DC




Ο Chris Slade, o πρώην drummer των AC / DC  δηλώνει μετανιωμένος που εγκατέλειψε το συγκρότημα το 1994 και μιλάει για τα γεγονότα που τον οδήγησαν στην απομάκρυνσή του, σε συνέντευξη που έδωσε στο Music Radar. 

Βρισκόταν ήδη πέντε χρόνια στο γκρουπ και την περίοδο που ήταν έτοιμοι να ξεκινήσουν την εγγραφή του "Ballbreaker", ο Malcom Young προτείνει να συμμετέχει σε αυτό ο πρώην ντράμερ Phil Rudd
"Ήδη έκανα την εγγραφή των  demos στο Λονδίνο για δύο μήνες, για το "Ballbreaker", όταν μου τηλεφώνησε ο Malcom και μου είπε πως θέλουν να δώσουν μια ευκαιρία στον Phil . Εγώ του είπα τότε, αυτό ήταν, φεύγω", αποκαλύπτει στην συνέντευξή του,  στο Music Radar. 
Ο Malcom προσπάθησε να τον μεταπείσει, λέγοντάς του πως δεν ήξεραν αν ο Phil είναι σε θέση να παίξει και αν τον κρατήσουν μόνιμα όμως ο Slade έδωσε τέλος στην συζήτηση λέγοντας πως αυτό ήταν δικό τους πρόβλημα πλέον.  

Στην ερώτηση του δημοσιογράφου, αν γύριζε πίσω σ' εκείνη την στιγμή θα ενεργούσε το ίδιο, ο Slade απάντησε: " Εάν ήταν ο γιος μου, θα του έλεγα, 'Απλά μείνε εκεί - θα σε ζητήσουν'. Για να είμαι ειλικρινής σκέφτομαι πως αυτό θα ήθελαν να κάνουν. Αλλά είναι πολύ υπερήφανοι και σίγουρα δεν πρόκειται να επανέλθουν τώρα."


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου